Retur & Reklamation


 

Ångerrätt – 14 dagar

Som kund har du rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från att du har tagit emot varan.
För att använda ångerrätten behöver varan vara i väsentligt oförändrat skick.

Så gör du en retur

  1. Kontakta oss via e-post: [din e-post här]

  2. Ange ditt ordernummer och vilken vara du vill returnera.

  3. Vi skickar instruktioner för retur samt adress.

Returfrakt

Returfrakten betalas av kunden.
Vi rekommenderar att du skickar returspårbart då ansvaret ligger hos kunden tills paketet nått oss.

Återbetalning

När vi mottagit och kontrollerat returen återbetalar vi dig inom 5–10 arbetsdagar.
Återbetalningen sker via samma betalningsmetod som du använde vid köpet.

Skick på vara

Varan ska vara i originalskick:
– oanvänd
– utan skador
– med eventuella tillbehör kvar
– originalförpackning bör finnas kvar om möjligt

Om varan är använd eller saknar delar kan ett avdrag göras på återbetalningen enligt lagen om värdeminskning.

Varor som inte kan returneras

Av hygien- och säkerhetsskäl kan följande inte returneras om förpackningen brutits:
– hörlurar/earbuds
– skärmskydd
– öppnade rengöringsprodukter
– andra hygienrelaterade produkter

Produkter med tydliga användningsspår kan inte returneras.

Reklamation (defekta varor)

Om du fått en felaktig eller skadad vara kontaktar du oss direkt.
Vi följer Konsumentköplagen och erbjuder reparation, ny vara eller återbetalning beroende på situation.